کمیته هماهنگی و برنامهریزی امور بهداشتی زائرین حج در سال 1402 در معاونت بهداشتی برگزار گردید
در این جلسه آقای دکتر رهبر ضمن عرض خیر مقدم به حاظرین گزارشی از وضعیت بیماریهای واگیر در منطقه و اقدامات لازم به منظور کنترل و پیشگیری از آن و اهمیت بیماریها و سندرم های واگیر توضیحاتی ارائه کرد. سپس اعضای محترم حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه کمیته هماهنگی و برنامهریزی امور بهداشتی زائرین حج در سال 1402 در تاریخ ۶ اردیبهشت سال جاری در سالن جلسات معاونت بهداشتی، با حضور معاون حج و زیارت، مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان، نمایندگانی از استانداری، صدا و سیما، سرپرست اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه، مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماریها، مسئول اموردارویی و تجهیزات ،کارشناس بهداشت محیط و کارشناس آموزش بهداشت، معاونت بهداشتی برگزار گردید.
در این جلسه آقای دکتر رهبر ضمن عرض خیر مقدم به حاظرین گزارشی از وضعیت بیماریهای واگیر در منطقه و اقدامات لازم به منظور کنترل و پیشگیری از آن و اهمیت بیماریها و سندرم های واگیر توضیحاتی ارائه کرد. سپس اعضای محترم حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
مهمترین مصوبه جلسه از این قرار بود:
حجاجی که دو نوبت واکسن سینوفارم یا آسترازنکا و یا اسپوتنیک را دریافت نکرده اند، در اولین فرصت با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی شهرستانهای تابعه دو نوبت سینوفارم به فاصله حداقل 3 هفته از نوبت قبل تزریق نمایند.
لینک کوتاه خبر :